Friday, February 13, 2009

Schedules Dat I Need To Do! Wat To Do!

(FRIDAY) 13th Feb 2009

9.00 PM : Ade appoinment ngan andam utk pihak laki (8.03.09). Andam ni pn bkn org lain, school mate aku
jugak. Jadi penari same2 mase skolah dulu. Skang ni dia penari DBKL. Dia ada gak wat pakej
andaman. So klu ade sape2 nak try dia..roger aku k!

(SATURDAY) 14th Feb 2009

9.00 AM : Nak g ofis lame aku (LASERTECH OFFICE) nak send wedding card kat diorang..Pastu nak singgah
ofis member aku kat area Taman Sri Manje tu jgk.


NOON : Kemas rumah, masak2 utk kenduri malam kang ade wat Berkampung.

8.30 PM : Discussion utk mase hari langsung tu nnti..Nak masak kat mane..nak masak lauk ape..nak buat air ape,
aku dah ckp ngn parents aku nk buat air Anggur memandangkan tema aku color pepel..hehe. Nak
basuh pinggan nak tumpang umah sape, DJ nak tumpang umah sape..Lauk nak letak umah sape..
Mcm2 lagi la nk di bincangkan..

(SUNDAY) 15th Feb 2009


Nak settlekan kad kawin..Nak send kat umah itu umah cni..bnyk jgk la umah nk pegi.
Nak g collect baju nikah B kat Subang Jaya kat BUTIK ADAGAYA.

(MONDAY) 16th Feb 2009

Pagi lagi dh nk g Pejabat Agama kat Shah Alam. Nak anta borang nikah.
Nak edar kat kawin kat bdk2 ofis ni..
Nak apply leave..

(TUESDAY - THURSDAY) 17th - 19th Feb 2009

Nak settlekan segala persiapan..bunga telur, nak beli kerepek, nak beli gula2, nak hias ape2 yg patut.

(FRIDAY) 20th Feb 2009

Nak remind Shana pasal nak fitting baju..Takut dia lupe..dia tu manjang je pelupenye..

(SATURDAY) 21st Feb 2009

Remind Abas pasal esoknyer dia nk kene send bedroom set aku..siap ngan hiasan skali.

(SUNDAY) 22nd Feb 2009

Set perabot utk bilik tido sampai..huhu..xsabar nk tgk..bestnyer..

(MONDAY) 23rd Feb 2009

Gi butik Shana nak fitting baju..Ni tgh on diet ni..tkt gak baju idaman xdpt..tp klu xdpt nak wat camne kan..ponggong besar sgt. Ni sume baka J.Lo ni...

(TUESDAY) 24th Feb 2009

Balik keje trus g PYRAMID..nak cari Color Lense pastu nak beli segala baju utk yg dalam2 punyer..kalau ade duit lebih nak beli couple shirt utk tambah nak wat hantaran. Mayb nak beli SUPERMAN punyer kot..poyo tak?Huhuh..Nak beli sticker utk Henna ukir2 tu..nak pakai jgk.

(WEDNESDAY) 25th Feb 2009

Hari ni last day keje...huihh..debar2 ni esok nak NIKAH!!!gabra beb..
Balik keje nak pakai inai..nak prepare segala2nya lah..nak gosok baju sesiap..mcm2 lagi ni nak kene bwt tau. Nampaknya xlena tdo la..mane xnyer dah tgn ngn kaki penuh inai..

(THURSDAY) 26 th Feb 2009

Saat yang bahagia dinanti telah tiba. Pagi dlm kol 10 lebih kami akan disatukan..dinikahkan ayahanda ku sendiri..bersaksikan keluarga dan sahabat handai..aduhh tetibe je aku rasa syahdu sgt..apesal ni..poyo lah..
Lepas nikah trus g outdoor kat Lake pastu nk g depan istana..kat Kuda tu..kat org yg jaga tegak berdiri tu..ha..kt ctu la..

(FRIDAY) 27th Feb 2009
Nak fitting baju utk blah laki plak.Yg andamnyer pn bkn org lain..Schoolmate aku jgk. Perkenalkan Sharil Mahat.

(SATURDAY) 28th Feb 2009
Petang acara salin2 baju, sesi fotografi n malam tu lepas isyak malam berinai.

(SUNDAY) 1st Mar 2009
Hari persandinganku. Dijemput semua kawan2 hadir ke majlis kami utk memeriahkan lagi majlis yg diadakan.

No comments:

Post a Comment