Monday, February 23, 2009

BILIK PERANTIN...

Pagi Ahad hari tu bedroom set aku sampai..Huih teruja aku nk tgk set aku tu..Actually aku pn dh lupe dh mcm mana design yg aku pilih...Dah sampai, dh tgk btl2 baru igt..betul la yg diorang send tu..Aku beli kat Klang..nama kedai dia FAMISTA.Aku suke beli kat kedai ni bkn ape..menguntungkan..coz aku dpt package sekali ngan hiasan..aku dapat..Sume pasang siap..aku just bayar je..Hiasan pn diorang dh siap pasangkan..kat kedai dia ada mcm2 design, pilih je mane yg berkenan.Pastu langsir pn same pilih je mane2 yg korang ske.cadar, carpet, tilam pn same..pilih aje..best kan.harga berpatutan.
* KATIL
*ALMARI BAJU
*ALMARI SOLEK
*MEJA SISI x 2
*TILAM
*BANTAL
*CADAR
*CARPET
*LANGSIR PINTU
*LANGSIR TINGKAP
*DECORATION HAK MILIK KEKAL..ini yg penting..



Ha tgk tu B pn tlg agkt skali..My Hero la katekan..

E'eh..B tu boleh ke..kang tombang lak kang..Tp B steady kan..Huhu


Ni Almari aku..kat dalam dia pn ada lagi cermin tau..memang taste aku klu bnyk cermin ni..actually ms beli aku jus tgk catalog je..xtau pn dlm dia ada cermin.Hehe


Jeng jeng..ni almari solek aku..Cermin panjang tu yg penting..kat tepi tu tpt letak barang jenis glass..cermin tu blh tolak2..kt blkg dia ada lagi tpt ltk brg2 6 tgkt..aku jenuh dok mikir nk letak ape yek..hmm..


Diorang tgh pasang ape yg patut..Yg baju putih mcm mando tu ayah aku..Saje la tu nak tgk

Ha ni diorang tgh pasang tabir utk blkg dinding tu..pekerja sume laki2..tp diorang yg design sume ni..canggih kan


Yg baju merah tu nama dia RAJAN.Dia yg design sume ni..tu dia tgh pasang langsir tu..cantik x?hehe


Hampir siap..huih xsabar ni


TARAAA....Dah siap..cadar je blm psg lagi..Cantik x? Tu mak aku Cik Nomah tgh sbuk dok belek2 ape yg patut..Mak aku biase la..

1 comment:

  1. hi..salam kenal..
    chantek laa bilik perantin awak ;D
    sukee cermin pnjang tu!!!
    dh dkt mjlisnye yek...selamt yek..

    ReplyDelete