Monday, February 2, 2009

Barang Hantaran


Hari Sabtu hr tu kitorang g beli brg hantaran kitorang yg last skali. B beli dia nyer X-Box Game, aku bl aku nyer Camera..Jenuh btl kitorg dok mencari camera aku tu..Mulanya kitorang mmg dh survey Camera brand Panasonic. Tp bl time nk bli, xde plak yg kitorang nk tu. Stock dh xkuar lagi. So nak xnak kene la cari lain brand..Huihh rambang mate la jugak nak memilih..Canon pn cantik, Olympus pn cantik, last2 aku pilih CAMERA SONY CYBERSHOT. Wahh..senangnye hati dapat camera baru..xsabar nk rasmi.Elok la tu..aku xsabar nk rasmi camera..yg B plk xsabar nk rasmi X-Box Game dia. Tinggal lg 3 minggu je lagi kami akan bergelar suami isteri yang sah. Ni dah berdebar2 je rasa..Cam serabut skit pn ade gak. Hantaran sume aku dah siap gubah. Tapi aku xnk upload dlm ni lg..SURPRISEE....hehe bkn ape, cm simple sgt...segan cek.

No comments:

Post a Comment