Tuesday, October 27, 2009

Beraya di Bagan Datok Perak

Tahun ni merupakan thn pertama aku beraya sebagai isteri...itu yg seronoknyer...Yang sedihnyer, thn ni lah merupakan thn pertama aku beraya tanpa keluarga disisi.Maklumlah, thn ni aku beraya di kampung suami di Perak..Sedih tu jgn ckp la. Pagi raya je terbayang2 wajah Ayah n Mak. Pepagi lg aku dah nangis..Blm salam2 lg.Baru lagi kan..lama2 nnti biase la. Tp wlupn family aku xde dsisi, tp aku ttp dpt rasakan suasana hari raya tu bersama2 family mertua. Seronok jgk beraya di kg org. Xmoh citer panjang, korang layan je pics ni k...



Cube korang usya tang mata aku tu bebetul..air mata xilang lg..sbk dok posing..

Mohon keampunan..Didahulukan dgn Hubby (Mr. Haezat)
Disusuli dgn isteri tersayang yg sarat mengandung (Pn. Norashikin)
Harap maklum yer..suami sy memang begini
Ala2 la tu kono..yeyer ajer...
Mummy Kin n Iera

No comments:

Post a Comment